Stedum 1 niet door in de beker

Stedum heeft het laatste bekerduel met 6-4 verloren uit bij WVV, de voetbalclub waar spelers als Jan Mulder, Arie Haan en Klaas Nuninga groot werden. Afgelopen jaar is de club gedegradeerd uit de 4e klasse, maar met enkele nieuwe spelers bleken ze toch beter dan Stedum. Het verlies betekende uitschakeling in de beker. WVV heeft zich geplaatst voor de volgende ronde.

Stedum moest het doen zonder Yannick (Zaik), Jaap (geblesseerd), Siebrand (geschorst), Ronald (United States met Marjon), Ramon (studie), Tim (mysteryland) en Jan (geblesseerd). Andre en Hergen (3e), Gert-jan (2e) en Wolter (A junior) werden opgeroepen om het eerste te versterken.

Doelpuntenmakers waren deze middag: Jacco, Lorenzo, Mark en een eigendoelpunt. Aankomende zaterdag speelt Stedum zijn eerste uitwedstrijd tegen VVK, die afgelopen zaterdag nipt (2-1) van 2e klasser Loppersum verloor.

Opstelling tegen VVK: Boeli, Bas, Klaas, Ferdi (75 Andre), Wolter, Bard, Mark, Mathijs, Hergen (60 Gert-Jan), Jacco, Lorenzo.