Illusie Stedum 3 gesmoord, omdat Corenos iets vaker heeft gescoord

De eerste uitwedstrijd van het seizoen voor de oudjes van onze vereniging vond plaats in Roodeschool. Corenos 4 was de tegenstander en deze opponent had met 6 punten uit 2 wedstrijden een prima start van de competitie. Onze ploeg moest tot op heden genoegen nemen met een gelijkspel tegen De Heracliden 4.

Tweemaal Eenrum en eenmaal Corenos als opponent op 12 oktober

Voordat volgende week het feest los barst in het kader van ons 90-jarig jubileum, staat competitieronde nummer vier gepland op de 12e van oktober. Zowel het eerste als tweede elftal spelen een thuiswedstrijd tegen Eenrum, het derde elftal reist af naar Roodeschool om tegen Corenos 4 te spelen.

GEEF JE OP VOOR HET JAARLIJKSE KERSTKLAVERJASSEN

We zijn er mooi op tijd bij: op zaterdag 21 december is er kerstklaverjassen in kantine om 13.30 uur. Inloop is vanaf 13.00 uur.

De kosten zijn € 5 per persoon en iedereen gaat met een prijs huiswaarts.

Je kunt je opgeven tot 14 december bij Boelie de Sturler via mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.