Stedum 3 begint tweede seizoenshelft in Winsum

De laatste zaterdag van januari heeft één wedstrijd op het programma staan. De mannen van Stedum 3 reizen af naar Winsum om het tegen het plaatselijke vijfde elftal op te nemen. Ons eerste en tweede elftal hoeven niet in actie te komen.

Met slechts 4 gespeelde wedstrijden heeft Stedum 3 nog heel wat wedstrijden voor de boeg in de tweede seizoenshelft. De laatste keer dat onze veteranen binnen de lijnen kwamen was op 4 november, toen werd VVSV '09 met 5-4 verslagen op een zwaar veld in Ulrum. Winsum speelde 'al' 7 wedstrijden en lijkt goed de winterstop uit te zijn gekomen. Want twee weken geleden speelde men tegen Gorecht 5 en werd het een waar doelpuntenfestijn, er werd met 9-0 gewonnen.

De wedstrijd op het Geert Reinders Sportpark te Winsum begint om 15.00 uur en de volgende spelers vertrekken een uur eerder vanuit Steem: Boelie, Gert, Hergen, Bard, Marcel, Ferdi, Robert, Jacco, Dick, Jaap, Milan, Tiemen, Hendrik, Jan en Jasper.