Twee thuiswedstrijden dit paasweekend

De mannen van Stedum 2 en 3 spelen dit paasweekend een thuiswedstrijd. De wedstrijd van Stedum 1 is verplaatst naar komende dinsdagavond, wanneer Ezinge op bezoek komt.

Stedum 2
Stedum 2 ontvangt op eigen veld HFC '15 7. Na het debacle van vorige week staan alle neuzen hopelijk weer de goede kant op. De wedstrijd begint om 12.15uur.

Speler/coach Juan Werkman liet weten dat fans na afloop alle gelegenheid krijgen om een foto of handtekening te bemachtigen. De volgende helden zijn daarbij aanwezig: Bas, Robert, Juan, Martin, Tijn, Nathan, Rik, Bram, Jack, Hendrik, Tomas, Marc, Joeri, Raymon, Erik en Mathijs.

Stedum 3
Het derde elftal ontvangt om 14.30 uur Onderdendam 2. Vorige week won Stedum 3 met 3-1 en die lijn wil het graag voortzetten.

De volgende spelers worden om 13.45 uur verwacht: Gert, Hergen, Bard, Johan, Ferdi, Robert, Alfons, Dick, Andre, Andries, Sebastiaan, Siebrand, Jaap en Jasper.