Zaterdag twee uitwedstrijden, dames spelen vrijdagavond in Spijk

Zowel het eerste als tweede elftal spelen zaterdag een uitwedstrijd in Leens. Voordat onze hoofdmacht zal aantreden tegen FC LEO 1, speelt Stedum 2 eerst tegen het plaatselijke tweede elftal. Ons damesteam mag vrijdagavond al aantreden in Spijk.

Stedum 1
Na twee speelrondes is Stedum 1 nog puntloos. Van een makkelijke competitiestart kunnen we echter ook niet spreken, want beide tegenstanders (SIOS en Rood Zwart Baflo) werden vooraf bestempeld als kampioenskandidaat. Tegen Rood Zwart Baflo had er misschien wel meer ingezeten, een makkelijk gegeven strafschop deed onze mannen uiteindelijk de das om.

FC LEO 1 kan daarentegen spreken van een prima start van deze jaargang. Met 6 uit 2 heeft men de volle buit binnen gehaald tegen Ezinge (3-1) en OKVC (2-1).

Hoe het dit keer gaat verlopen is vanaf 14.30 uur te aanschouwen op het sportpark te Leens. De volgende talenten zullen om 12.50 uur de reis richting Leens in gang gaan zetten: Tomas, Erik, Jan, Robert, Jasper, Ronit, Thom, Stijn, Tim, Bram, Levi, Sil, Sverre, Milan, Gijs en Mike.

Stedum 2
Hoe anders is de competitiestart van Stedum 2? Want jong-Stedum reist juist als trotse koploper af naar Leens, nadat het wist te winnen van Warffum 2 (8-0!!) en Corenos 3 (3-0). FC LEO 2 wist eenmaal te winnen van Ezinge 2 (2-1) en speelde gelijk tegen OKVC 2 (1-1).

Zien hoe beide ploegen de degens gaan kruisen? In Leens wordt om 12.30 uur afgetrapt. Om 11.15 uur vertrekken de volgende spelers: Bram, Bas, Robert, Matthias, Jordy, Juan, Nathan, Youri, Vincent, Rik, Jan, Gio, Lorenzo, Ronnie, Marc, Jorrit, Raymon, Wolter, Mathijs, Guus en Milos.

Stedum dames
Onze dames spelen vanavond al in Spijk. Om 19.00 uur zal er allereerst gespeeld worden tegen de dames uit Ezinge. Een uur later wordt er gestreden tegen Loppersum. Later op de avond staan ook nog de wedstrijden tegen Warffum en Poolster op het programma.