Selecties zaterdag 28 september

Voor het eerste en tweede elftal staat de eerste thuiswedstrijd van de competitie op het programma. Stedum 3 speelt niet.

Stedum 1
Na de 4-0 nederlaag tegen SIOS staat er voor onze hoofdmacht wederom een pittig duel gepland, want dit keer komt Rood Zwart Baflo op bezoek op ons sportpark. De ploeg uit Baflo won vorige week in eigen huis met 5-0 van Ezinge en wordt als één van de kampioenskandidaten bestempeld.

Rood Zwart Baflo moest deze zomer in allerijl op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer toen Willem Kluin aangaf zijn verlengde contract toch te beëindigen. Men kwam op de proppen met niet de minste naam, want Marc van Meel werd aangetrokken als hoofdcoach. Helaas voor Rood Zwart Baflo moet een nieuwe zoektocht weer in gang gezet worden, want Van Meel had reeds bij zijn presentatie al aangegeven dat de kans groot was dat hij een B&B in Spanje wilde beginnen. Heel lang zal hij dus niet de touwtjes in handen hebben.

Trainersduo Noorman/Tillema hoopt dat de ziekenboeg in Stedum langzaamaan leeg loopt, maar lijkt daar geduld voor te moeten hebben. Want ook nu zijn een groot aantal sterkhouders niet beschikbaar. Wederom een mooie kans voor de jongelingen om te laten zien wat ze in hun mars hebben.

De wedstrijd in Stedum begint om 14.30 uur, de volgende spelers zullen op het wedstrijdformulier verschijnen: Tomas, Erik, Jan, Robert, Ronit, Thom, Bram, Levi, Sil, Sverre, Milan, Gijs, Jaap

Stedum 2
De mannen van Stedum 2 versloegen vorige week Warffum 2 met ruime cijfers, het werd 0-8 in Warffum en zo werd de competitie fantastisch afgetrapt. Dit keer komt Corenos 3 op bezoek, de ploeg uit Roodeschool kwam nog niet in actie en zal staan te trappelen om voor een eerste maal binnen de lijnen te treden.

De wedstrijd in Stedum begint om 12.15 uur, de volgende spelers worden een uur eerder verwacht: Bas, Matthias, Juan, Nathan, Ron, Youri, Vincent, Rik, Giovanni, Jack, Lorenzo, Ronnie, Brandon, Guus, Milos