Selecties zaterdag 9 april

Het weekend komt weer in zicht! Met zaterdag drie seniorenwedstrijden, te beginnen met de derby Stedum 1 - TEO 1. Maar zoals het programma doet vermoeden gaat het niet om een thuiswedstrijd. De wedstrijd wordt namelijk in Ten Post gespeeld, omdat de heenwedstrijd op een doordeweekse avond in november gespeeld moest worden. In overleg is toen besloten de uit- en thuiswedstrijd om te draaien en zodoende gaat Robert Benes dit keer met zijn mannen op bezoek in Ten Post.

Zowel Stedum als TEO bevindt zich niet in opperbeste vorm. Beide ploegen hebben een gelijk aantal punten behaald (14), al hadden de Ten Posters daar één wedstrijd meer voor nodig.

Eerder dit seizoen werd het in een matig duel 1-1. Tiemen Dijk wist Stedum op voorsprong te schieten en de overwinning leek binnen gesleept te worden. Totdat TEO in de slotminuut de gelijkmaker nog binnen wist te werken met een puntendeling tot gevolg.

De wedstrijd in Ten Post begint om 14.30 uur en staat onder leiding van Jan Kuipers. De volgende spelers vertrekken om 13.30 uur: Jasper, Jan, Jaap, Erik, Yannick, Tim, Matthijs, Lorenzo, Stijn, Tomas, Bram, Tiemen, Gideon, Milan, Jitse, Sverre.

Stedum 2

Stedum 2 gaat ook een aantal kilometer verder op bezoek. In Bedum is het plaatselijke achtste elftal de tegenstander. De mannen uit Bedum staan op een negende plek op de ranglijst, maar weten de laatste weken de punten behoorlijk bijeen te sprokkelen. Van de laatste vier wedstrijden ging alleen de laatste tegen koploper Onderdendam 1 verloren. Maar ook ons tweede elftal doet het niet onaardig met zeven punten uit de laatste drie wedstrijden.

In Stedum werd Bedum met een 3-1 nederlaag huiswaarts gestuurd. Hopelijk weet men ook nu eenzelfde resultaat te behalen. In Bedum wordt om 12.30 uur afgetrapt. Om 11.30 uur vertrekken de volgende spelers: Leon, Jack, Bas, Hendrik, Robert, Rene, Matthias, Max, Jordy, Juan, Raymon, Martin, Wolter, Boelie.

Stedum 3

Stedum 3 speelt een thuiswedstrijd tegen onbekende HFC '15 7. De ploeg uit Hoogkerk werd net als THOS 3 later aan de competitie toegevoegd en speelde tot nu toe vijf wedstrijden. Daarvan werden er twee gewonnen terwijl de overige drie verloren gingen.

Vorige week speelde HFC '15, gezien de uitslag, een attractief duel tegen Bedum 7. Het wist zelf vier keer tot scoren te komen, maar de Bedumers deden dat een keer zoveel en dus werd met 4-8 verloren. Stedum 3 kwam niet in actie omdat Omlandia 3 geen volwaardig elftal op de been kon brengen.

In Stedum wordt om 14.30 uur afgetrapt. De volgende spelers worden om 13.45 uur verwacht: Boelie, Hergen, Bard, Marcel, Ferdi, Alfons, Jan, Dick N., Klaas Willem, Andries, Matthias, Juan, Rene.