Twee thuiswedstrijden in Steem, het 3e elftal reist af.

Voor Stedum 1 staan er nog slechts een tweetal duels op het programma. Zaterdag zal de eerste van deze twee in eigen huis gespeeld worden tegen De Lauwers 1. Ons tweede elftal speelt vooraf tegen GEO 2. Stedum 3 speelt een uitwedstrijd tegen NEC Delfzijl 5.

Stedum 1
Vorige week konden onze mannen niet voorkomen dat RZ Baflo kampioen werd. Met een gehavende selectie wist Stedum 1 de koploper prima partij te bieden. Helaas zonder resultaat (2-0), maar de punten werden niet zomaar cadeau gedaan voordat het feestgedruis in Baflo kon beginnen.

De Lauwers verloor vorige week met dezelfde cijfers van Zeester. Hierdoor neemt de ploeg uit Warfstermolen een zesde positie op de ranglijst in, maar heeft men zeker nog kans om een paar plekjes te stijgen.

In Stedum wordt om 14.30 uur afgetrapt. De volgende spelers zullen namens onze club ten tonele verschijnen: Tomas, Lars, Jan, Erik, Tim, Tiemen, Milan, Jitse, Leon, Marc, Pelle, Matthias en Jorrit.

Stedum 2
Stedum 2 zal voorafgaand spelen tegen GEO 2. Daarmee komt de rode lantaarndrager op bezoek op ons sportpark. De uitwedstrijd wist Stedum 2 met 5-9 (!) te winnen.

De wedstrijd begint om 12.15 uur, de volgende spelers worden om 11.30 uur verwacht: Bas, Robert, Jordy, Juan, Tijn, Vincent, Hendrik, Bram, Joeri, Raymon, Cris, Mathijs en Ronny.

Stedum 3
De veteranen zullen na het 1-1 gelijkspel van vorige week tegen De Fivel 3 afreizen naar Delfzijl. In Stedum won het derde met 2-0, men hoopt ook nu de punten in de wacht te slepen.

Dat doet men vanaf 14.30 uur met de volgende spelers: Boelie, Hergen, Bard, Marcel, Ferdi, Alfons, Hans, Jacco, KW, Andries, Sebastiaan, Jaap, Rene en Johan.