Tweemaal Eenrum en eenmaal Corenos als opponent op 12 oktober

Voordat volgende week het feest los barst in het kader van ons 90-jarig jubileum, staat competitieronde nummer vier gepland op de 12e van oktober. Zowel het eerste als tweede elftal spelen een thuiswedstrijd tegen Eenrum, het derde elftal reist af naar Roodeschool om tegen Corenos 4 te spelen.

Stedum 1
Na drie nederlagen gaat Stedum 1 op jacht naar de eerste punten van dit seizoen. Je zou zeggen dat we te maken hebben met een teluerstellende competitiestart, maar met SIOS, Rood Zwart Baflo én FC LEO hebben onze mannen direct te maken gehad met een aantal hoogvliegers. Geen schande om van te verliezen, maar voor het gevoel was het lekkerder geweest om toch wat punten binnen te sprokkelen.

Eenrum wist vorige week voor het eerst te winnen, nadat het ook de eerste twee wedstrijden verloor. Vorige week werd Ezinge 1 verslagen (2-1), eerder verloor het van OKVC (2-0) en Zeester (2-1).

In Stedum wordt om 14.30 uur afgetrapt en het duo Noorman/Tillema heeft de beschikking over de volgende spelers, welke om 13.30 uur worden verwacht: Tomas, Erik, Jan, Robert, Jasper, Ronit, Thom, Tim, Levi, Sil, Sverre, Milan, Gijs en Mike.

Stedum 2
Stedum 2 moest vorige week de eerste nederlaag van het seizoen slikken. Na twee overwinningen was dit keer FC LEO 2 met 4-0 te sterk. Volgens technisch directeur Juan Werkman een terechte nederlaag, al had het tweede elftal in de eerste helft ook de nodige mogelijkheden gekregen om tot scoren te komen.

Dit keer speelt men tegen Eenrum 2 en de gasten behaalden drie punten uit twee gespeelde wedstrijden. Er werd met 4-3 verloren van SIOS 3, twee weken geleden wist men te winnen van OKVC 2. Het werd in Oldehove 1-2 voor de reserves van Eenrum.

In Stedum wordt om 12.15 uur verwacht , de volgende talenten worden om 11.30 uur verwacht: Bas, Robert, Matthias, Juan, Nathan, Ron, Youri, Vincent, Rik, Gio, Jack, Lorenzo, Ronnie, Raymon, Wolter en Levi.

Stedum 3
Stedum 3 speelde nog maar één wedstrijd en dat is al weer een aantal weken geleden. Destijds werd met 2-2 gelijk gespeeld tegen De Heracliden 4. Dit keer speelt men in Roodeschool tegen Corenos 4. Met 6 uit 2 treft men daarmee de koploper en dus kunnen onze mannen de borst nat maken.

Corenos wist te winnen van Loppersum 4 (6-1) en Holwierde 3 (3-1).

In Roodeschool trapt men om 14.30 uur af. De volgende spelers vertrekken om 13.30 uur: Gert, Hergen, Bard, Johan, Hendrik, Marcel, Alfons, Matthias, Juan, Dick, KW, Sebastiaan, Jaap, Rene en Jacco.